In een enerverende wedstrijd is de ontmoeting Roden 1 - SISSA 2 in 4-4 geëindigd.

Veel heb ik van de andere partijen niet meegekregen, vandaar maar een kort overzicht. Onze winstpartijen kwamen van Peter, Henk en (opnieuw) Frans. Hoe de eerste twee wonnen weet ik niet, maar het punt van Frans kwam niet echt regelmatig tot stand. Tegenstander was Bernard Bos, verhuisd naar Roden en sinds kort naast Sissaan ook lid van onze club. Bernard maakte zich direct voor Roden verdienstelijk door zich in een straal gewonnen stand alsnog de kaas van het brood te laten eten.

Lieuwe behaalde een regelmatige remise en Ger wist met een pion minder ook een half punt te behalen. Zelf ging ik er behoorlijk af tegen Eric Jan Walinga, die de geheimen van het Koningsindisch duidelijk veel beter begreep dan ik. Richard verloor steeds meer materiaal, vocht nog lang door, maar wel tegen de bierkaai. De finale werd gevormd door de partij van Ward. Ward was een pion achtergekomen en leek kansloos te moeten verliezen. In de tijdnoodfase deed tegenstander Wouter Welling het waarschijnlijk niet op zijn best. Ward kreeg taktische tegenkansen, maar wist deze niet te verzilveren.

Aldus werd het 4-4. Al met al denk ik dat we hiermee onze handen mogen dichtknijpen. Dit jaar volgt nog één wedstrijd: 12 december tegen v.d. Linde, onze grote concurrent van vorig jaar.