We hoopten als rodelantaarndrager de laatste wedstrijd tegen de eennalaatste ESG2 toch nog de eer te redden. Helaas, na een inspirerend begin waarbij Menno en Ale ons snel op een 2-0 voorsprong zetten, bleven we met nog maar twee remises meer weer op 3 punten steken. En wanneer je met achttallen speelt is dat nooit genoeg om eens een wedstrijd te winnen. Daarmee hebben we, voor zover mijn herinnering strekt, het slechtste seizoen ooit met het tweede achter de rug: alle wedstrijden verloren. De lantaarn brandt dieprood...

Aangezien de NOSBO competitie komend seizoen totaal anders van opzet wordt, kun je niet echt van degradatie spreken maar dat de eerste klasse ons te zwaar is afgegaan, veel meer nog dan ik vreesde in mijn voorbeschouwing op dit seizoen in de Roder Loper van augustus, is natuurlijk overduidelijk.