"de Krant" en website ""ditisroden.nl" dinsdag 14 april 2015

Welke basisschool in de gemeente Noordenveld gaat in 2015 het kampioensschap schaken winnen? Schaakclub Roden organiseert op zaterdagmiddag 18 april a.s. het basisscholen kampioenschap schaken van Noordenveld. Vanaf 13.00 uur gaan verschillende scholen met elkaar de strijd aan. Dit groots opgezette evenement wordt gehouden in het schoolgebouw van basisschool het Vakhof in Roden, gastheer en sponsor van het toernooi. Per ronde van ongeveer twintig minuten spelen telkens viertallen tegen elkaar. Het aantal ronden dat wordt gespeeld is afhankelijk van het aantal teams dat deelneemt. Het evenement duurt tot 17.00 uur. Belangstelling tijdens het toernooi van ouders, onderwijzers, leden en andere belangstellenden wordt door de deelnemende basisscholen en de organiserende schaakvereniging zeer op prijs gesteld. De entree is gratis.

basisscholenkampioenschap